Over Easy Organizing

Ik ben Marijn Bierhorst-Diepeveen en het gezicht achter Easy Organizing . Ik ben getrouwd en heb drie dochters. In het verleden ben ik jarenlang werkzaam geweest in de luchtvaart en in de hotel- en restaurantwereld. Enkele jaren terug heb ik een wijnopleiding gevolgd en naast mijn werk als professional organizer ben ik dan ook nog regelmatig met veel plezier aan het werk binnen de wijnbranche.

Door mijn levenservaring en o.a. werkervaring als hospitality- en eventmanager heb ik goed leren organiseren en structureren. Ik kan goed luisteren, ben van nature georganiseerd, praktisch en oplossingsgericht ingesteld. Als moeder van een druk gezin weet ik als geen ander dat het lastig kan zijn om alle ballen in de lucht te houden en te zorgen voor een opgeruimd prettig huis en een opgeruimde administratie. Graag wil ik mijn levens- en werkervaring en mensenkennis inzetten om andere te helpen. Bij Els Jacobs van de HuisHoudcoach heb ik met veel enthousiasme de opleiding tot professional organizer gevolgd en daarmee de stap gezet om te starten met Easy Organizing.

Ik kan u op weg helpen naar een opgeruimd huis met als resultaat een opgeruimd hoofd en een opgeruimd leven. Ik doe dit door middel van begeleiding en advies. Vanzelfsprekend werk ik discreet en ga ik respectvol om met uw privacy en eigendommen. Alles gaat altijd in wederzijds overleg en alleen met uw goedkeuring. Easy Organizing is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO). Dit is een waarborg voor kwaliteit en professionaliteit in mijn werkwijze.

© 2020 Easy Organizing

Thema door Anders Norén